Annons:
Etikettom-sajten-i-fokus
Läst 1638 ggr
Emelie
2010-03-23 11:30

Vad tycker ni om sajten?

Nu har Thailand i Fokus varit lanserad i ca ett dygn, och hittills tycker jag att det har gått riktigt bra. Det var många som droppade in igår, och en del blev medlemmar. Riktigt kul tycker jag! :)

Vad tycker ni då hittills om sajten? Sköter jag och medarbetarna den bra? Är det något som saknas? Något som inte känns som det ska? Vad tycker NI medlemmar?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Honestyisdead
2010-03-23 13:30
#1

Jag tycker det ser bra ut :)

Emelie
2010-03-23 13:43
#2

Tack för komplimangen! :) Frågan är hur man ska få folk att fortsätta komma till sidan.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Honestyisdead
2010-03-23 16:21
#3

Vet inte om du kan göra reklam på andra sajter, tex resedagboken och så? Vet inte riktigt vad man får göra.

Emelie
2010-03-23 16:30
#4

#3 Nej inte jag heller! :) Men har bjudit in lite Thailandsfolk iallafall.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Lottis-Gottis
2010-03-26 19:20
#5

Den är jättebra, vi hoppas på fler medlemmarFlört

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Lottis-Gottis
2010-03-26 19:21
#6

Du kan nog länka den här på typ Thailandsforum eller så. Gör dig själv till medlem eller nått

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Annons:
Emelie
2010-03-27 19:52
#7

Ja, jag ska försöka göra det! :) Måste få ingång sidan lite, men har haft fullt upp med kaninerna de sista dagarna.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Tarja
2010-03-28 19:29
#8

Tycker att sajten är riktigt bra och mysig Glad Ska absolut rekomendera den till de folk jag känner som älskar Thailand!

Emelie
2010-03-28 19:41
#9

#8 Vad vänligt av dig Tarja. Du är alltid lika snäll! Glad

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: