Annons:
Etikettallmänt
Läst 1875 ggr
DesireEsmeralda
3/28/10, 1:54 AM

Nu åker jag!

Idag åker jag till Thailand! Cool Ska bli jätteskönt! Håller på att packa nu men det är jättesvårt att packa lite…Skäms Ska försöka. Tack för alla tips jag fått på den här sidan inför resan. Skrattande

/ Victoria

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Annons:
mikaelelk
3/28/10, 10:08 AM
#1

Ha en trevlig resa, själv har jag 8 dgr kvar

Emelie
3/28/10, 3:59 PM
#2

Du får ha det så jättekul på resan Victoria! Hoppas du får det helt underbart.

#1 Roligt att du också ska åka snart! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

J-Parnebo
3/28/10, 6:13 PM
#3

åh. va avundsjuk jag blir på er :)

DesireEsmeralda
4/5/10, 6:37 PM
#4

Har varit i bangkok pa khao san road nagra dar, sen koh chang och nu ar jag i hua hin o ska mota upp kompisar nagra dagar. Sen aker jag nog till koh tao och koh phangan. Det ar underbart och varmt har. I natt bor jag pa det dyraste hotellet hittils ca 140kr per natt (och da reser jag sjalv…). Innan har jag betalat ca 50-75kr per natt. Kram pa er alla och ska forsoka ta solen med hem sen. :)

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Emelie
4/5/10, 10:21 PM
#5

#4 Gud vad underbart det låter. Ja solen vill vi gärna ha hem. Fast för att försöka göra dig åtminstonde LIIITE avundsjuk så har vi haft en del sol här hemma med Oskyldig

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[sstorm]
4/6/10, 6:47 PM
#6

Vi vill se mkt bilder! :D

Annons:
Emelie
4/13/10, 10:33 AM
#7

Har du det bra där borta? :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

DesireEsmeralda
4/14/10, 4:26 PM
#8

Jag har det underbart! Vill verkligen inte aka hem pa sondag (el natt t mandag kl 00.15). Ar i koh phangan och kommer stanna har tills jag aker till bkk. Haller pa att kolla laget dar nu eftersom jag garna vill stanna nagra dagar och shoppa. =)

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Emelie
4/15/10, 9:35 AM
#9

Aaw, det sämsta med att åka till Thailand är verkligen när man måste åka hem igen. Då blir man lite "deprimerad".

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Emelie
7/7/10, 2:43 AM
#10

Skulle vara roligt att veta hur det var där borta? Och hur det gick att resa själv! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

DesireEsmeralda
7/8/10, 8:30 PM
#11

Jag har inte varit så aktiv på iFokus sen jag kom hem, men berättar gärna. Just nu hinner jag inte, men kanske senare ikväll. Glad Jag blev kvar längre än vad som var tänkt pga ett visst vulkanutbrott…Cool

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Emelie
7/8/10, 9:16 PM
#12

#11 Haha oj! Men det var väl skönt att slippa åka hem? ;)

Berätta gärna mer framöver!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: