Annons:
Etikettmedlemspresentation
Läst 1530 ggr
Emelie
3/18/10, 11:40 PM

Emelie, sajtvärd på Thailand.ifokus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, här är då jag, Emelie som driver denna sajt, Thailand.ifokus.

Mitt liv består av min pojkvän, min familj och mina kaniner och en hel del pluggande. Min pojkvän heter Sammy och honom kan ni även se här på sajten som Medarbetare. Vi bor inte ihop för tillfället men hoppas väl på det i framtiden.

Det är Sammy som väckt mitt intresse för Thailand då han är halvthai och själv bott där ett antal år. Vi har tyvärr bara hunnit gjort en resa till Thailand tillsammans hittills, men en till resa väntas i juni 2010.

På fritiden umgås jag då med pojkvännen och tar även hand om min kaninuppfödning som jag drivit nu ett tag. Vill ni veta mer om uppfödningen så kan ni besöka min hemsida http://tranbergetskaniner.webs.com där ni även finner bilder på mina kaniner m.m.

Finns det fler frågor om mig och mitt liv så är ni jättevälkomna att PM:a mig. Jag älskar nämligen att svara på frågor!

Välkomna hit och presentera gärna er själva Glad

/Emelie. T - Sajtvärd

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Emelie
3/22/10, 2:30 PM
#1

Ingen mer som vill presentera sig? :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[sstorm]
3/22/10, 4:50 PM
#2

Jag kör på!

Jag heter då Sanna Snaula Storm, är 16(… okej 15, men fyller om 1 vecka!!) och går alltså sista året i grundskolan. Under gymnasiet planerar jag att gå Naturvetenskap, får se vart jag kommer in ;)

På fritiden håller jag på med mina kaniner, lejonhuvade som jag föder upp, precis som Emelie. Annars sitter jag vid datan eller pluggar för de mesta. Mitt umgänge består mest av mina "kaninvänner" som jag träffar på utställningar osv.

För övrigt så är jag Medarbetare här på Thailand.ifokus. Jag har själv aldrig varit i Thailand av diverse olika anledningar, dels att min mamma inte tål de mesta de äter i landet. Men kanske kommer jag dit i framtiden?

Har ni frågor så är de bara skicka ett PM så hjälper jag så gott de går! :)

Lothar
3/22/10, 5:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej Maria heter jag, gift med två barn 12 och 17 år, vi är Thailandsfrälsta ;-) vi var nu i februari på vår sjätte Thailandssemester, varje år runt september börjar vi räkna ner till det är dags att åka. Vi verkligen älskar Thailand, värmen, vattnet, maten, folket, ja ALLT!!

Har redan börjat titta efter resa till feb 2011, det blir första gången vi åker utan barnen, ska bli skönt ;-))

Kul med ett Thailands iFokus, tänker hänga här ;-)

2010 - Khao lak Nang Tong beach, 2009 - Koh Lanta, Klong Dao Beach, 2008 - Koh Samui, Boh Put,  2007 - Phuket, karon beach, 2006 - Koh Lanta, Klong Dao Beach, 2005 - Phuket, kata beach

Mvh Maria

Emelie
3/22/10, 5:55 PM
#4

#2 Bra presentation Sanna! :D

#3 Välkommen hit Maria! Jag är lika Thailandsfrälst som du men har ju tyvärr bara besökt landet en gång än så länge. Men fler lär det bli!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Jools
3/22/10, 11:32 PM
#5

Åh kul med presentation tycker jag;)!

Jag heter Julia och kommer från Norrköping. Jag arbetar som frisör på en större salong centralt i Norrköping. Hemma har jag både pojkvännen Pierre (som oxå älskar att resa) och även fyra små pälsklingar(tamråttor).

Jag har varit i thailand 2 ggr 2006 och 2010. Och jag älskar't!

Hugo~Lars~Arvid~Klas~Love them rats badly~

Emelie
3/22/10, 11:42 PM
#6

#5 Jag tycker också det är superkul med presentation. Då får man lära känna alla lite närmare! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Upp till toppen
Annons: