Annons:
Etikettarbete-studier
Läst 1686 ggr
Emelie
2010-03-19 14:49

Plugga i Thailand?

Jag har tidigare haft stora planer på att plugga i Thailand men kommit fram till att det blir enklare att göra den biten i Sverige, och sedan i framtiden istället försöka öppna något i Thailand.

Jag undrar dock hur det är att plugga i Thailand? Jag har läst lite bloggar och så, men vill gärna ha ännu mer information. Hur är studierna? Är det t.ex. svårare i Thailand än vad de är i Sverige?

/Emelie. T - Sajtvärd

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Emelie
2010-03-23 13:59
#1

Finns det verlligen ingen som pluggat i Thailand?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

rostigballong
2010-04-13 21:32
#2

Det är 'stränga' regler och massa sånt,

Emelie
2010-04-14 00:17
#3

Jodå, men jag har läst en del bloggar från folk som pluggar där! Det verkar vara häftigt :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[Malin]
2010-06-04 00:15
#4

Jag tycker också att det verkar rätt häftigt :)

CherryIce
2010-08-04 01:42
#5

Min kusin är där i Thailand nu och kommer vara där i ett 1 år för att plugga thailänska ( fast hon redan är typ halv thai )

Och jag brukar snacka med henne ibland och hon sa att hon har det bra där! :D

Min andra kusin kommer också studera thailänska där ( även hon är en thailändare )

Emelie
2010-08-04 10:00
#6

Vad roligt. Jag antar att de kan språket också? :P

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
CherryIce
2010-08-04 21:16
#7

Nej, det kan dem inte :P det är därför dem ska lära sig :D

Upp till toppen
Annons: