Annons:
Etikettväder
Läst 1725 ggr
Emelie
2010-03-19 17:06

Väderhemsida?

Är det någon som vet någon hemsida där man kan hitta information om Thailands nuvarande väder?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
[sstorm]
2010-03-19 17:37
#1

www.yr.no ska väl kunna funka? :)

Emelie
2010-03-19 17:41
#2

Tackar man tackar! Den funkar alldeles utmärkt Glad

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

yogflame
2010-03-22 11:29
#3

Hej söker du på tex bangkok weather, eller weather report så kommer det nog upp en massa sidor.. Jag brukar söka på norra indien då jag ska dit. Men där är det ju kallt på vintern och i thailand är det ju inte så himla kallt så att man fryser ihjäl på natten. :)

p.s man ändrar ju bangkok till staden man vill veta.

Emelie
2010-03-22 11:32
#4

#3 Tack för tipset! Nej graderna i Thailand skiljer sig ju inte alls som de gör i Indien. Hade dock ingen aning om att det kan bli så kallt i Indien?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

yogflame
2010-03-22 11:41
#5

Det är typ 0gradigt vid nyår.

Jag var där i år från 13 januari, man frös fast jag tog med duntäcke och sov med kläder på. Men det är ju för att det är nära himalaya där jag var. Rishikesh. Åker man längre upp är det minusgrader.

februari däremot började det bli varmt och när jag åkte hem i mars var det 30 grader dagtid.. så jag slapp minus 20 i sthlm detta året :Tystdet tackar man för.

Emelie
2010-03-22 11:52
#6

Oj, jo att det är kallt i bergstrakterna kan man ju förstå. Men visst är det så att graderna skiljer sig jätte mycket beroende på vart i landet man är? Södra delen lär ju vara varmare och fuktigare än de delarna som är belägna mer i norr? Skrattande

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
yogflame
2010-03-22 11:54
#7

Ja det är säkert kallare i chiang mai. Hur kallt vet jag ej.

Men i augusti förra året var det kallt på kvällen man frös i tshirt då man åkte motorcykel.

Emelie
2010-03-22 12:00
#8

#7 Jag tänkte mer på Indien denna gång Skrattande I Chiang Mai är det lite svalare än i Bangkok tycker jag allt.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

yogflame
2010-03-22 12:24
#9

Ja thailand är nog inte så kallt som indiens norra delar.

På sommaren är det lite för varmt i thailand tycker ialalfall jag.

Emelie
2010-03-22 12:26
#10

#9 Jag är en sån människa som fryser väldans lätt, så jag älskar Thailands riktigt heta somrar!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

yogflame
2010-03-22 12:29
#11

Ok själv är jag varm utav mig. Ni tjejer verkar vara frysiga av er hehe samma med min fru. Hon vill sova nära mig och säger att hon fryser men för mig är hon som ett element och det blir för varmt :)

Kanske jag är bättre på att hålla inne värmen medans den sipprar ut ur henne.

Emelie
2010-03-22 12:40
#12

Haha, det kanske ligger någonting i det! Borde ju vara tvärtom när det faktiskt är vi tjejer som brukar ha mer underhudsdfett.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

yogflame
2010-03-22 13:06
#13

JA men kanske det inte bara handlar om underhudsfett.

Killar kanske är varmare pga att dom inte har underhudsfett i samma skala så det kompenserar sig. Nej det är väl bara individuellt hur folk är kan jag tänka mig oavsett kön. Det måste ju finnas kvinnor som är varma också likväl som killar som fryser hela tiden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: