Annons:
Etikettflyg
Läst 1617 ggr
Emelie
3/31/10, 11:57 PM

Flygrädsla?

Någon mer än jag som är riktigt rädd för att flyga? Jag får sådan ångest, att jag seriöst är villig att kliva av planet när jag gått på det. Starten tycker jag är värst och börjar nästan alltid gråta.

De sista flygresorna har jag dock fått "operationstabletter" som gör att man ska känna sig lugnare, vilket jag också gjort.

Nej ush, jag får riktigt dödsångest när jag ska flyga. Någon som känner likadant?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
[sstorm]
4/1/10, 2:09 PM
#1

Ja älskar att flyga! :D krachar man så gör man de, du kan ju inte förhindra de?

Emelie
4/1/10, 2:11 PM
#2

#1 Självklart kan man inte förhindra det, men det är väl inget roligt att dö heller? ;D

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[sstorm]
4/1/10, 2:24 PM
#3

#2 då får man helt enkelt gå ! Flört

Emelie
4/1/10, 2:28 PM
#4

#3 Haha, jag får köpa en såndär bil som man kan åka i vatten med Glad

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

pigelina
4/8/10, 1:19 AM
#5

haha nää;P säjer samma som Sanna!

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Emelie
4/8/10, 9:50 AM
#6

OskyldigTänk om jag också hade kunnat tänka så!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
malin--a
4/8/10, 10:56 AM
#7

Jag är livrädd för att flyga! Kan inte sova på flera nätter innan, och det slutar oftast med att jag sitter och gråter när de ska lyfta. Haha :P

Emelie
4/8/10, 4:56 PM
#8

#7 Exakt samma för mig ;) Det är så oerhört läskigt tycker jag!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

mikaelelk
4/9/10, 8:32 PM
#9

Gillar oxå att flyga.

Läste i en undersökning att du tydligen har 60 ggr större chans att kracha på väg till flygplatsen än att planet ska störta. Minns inte vart jag läste detta, men det var i en resetidning. Men när planet störtar så brukar det iofs gå ganska illa…

Upp till toppen
Annons: