Annons:
Etikettallmänt
Läst 1799 ggr
Emelie
2010-04-01 00:03

Håkans Bar!

Vad tycker ni om denna serie? Själv är jag måttligt förtjust ..

Serien påminner för mycket om kanal 5:s liknande program, t.ex. Stockholm - Arlanda osv. Sedan gillar jag inte att programmet lyfter fram supandet på det sättet som de gör, då jag tror att många barnfamiljer sitter och kollar på programmet.

Vad är era åsikter? Diskutera gärna här.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
neemee
2010-04-01 02:14
#1

Jag har inte tittat på det. Fick redan intrycket av reklamen att det skulle framhäva supandet. Det är ju inte så Thailand är. Dumt dumt.

Jag har inte Svensk-TV hemma. Tittar på alla andra tv-kanaler från Japa, kina, thailand, korea, tyskland med mera.

Så jag missar inget med håkans bar då?…hmmm

Med vänliga hälsningar

Suwannee "Nee Mee"

 

Thumbnail

 

 


#
Är skribent hos ett företag som har samarbete med Google.

# Är skribent för tidningen MF ( Månadens Företag)

# Är även Artikelförfattare och Medarbetare här hos Thailand.ifokus.se

 

Bedriver även NeeMee FOTO & FILM Produktion.



Emelie
2010-04-01 10:43
#2

#1 Nej det gör du absolut inte! Dessutom så tycker jag knappt att de filmar "Thailand", utan de filmar mest i själva baren och vad de som jobbar gör där. Baren hade lika gärna kunnat legat i Grekland eller vart som helst eftersom man ändå inte ser det "typiskt thailändska" i det hela.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[sstorm]
2010-04-01 14:08
#3

Jag har faktiskt inte sett Håkans bar (a)

Emelie
2010-04-01 14:11
#4

#3 Du borde inte kolla heller Obestämd

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

mikaelelk
2010-04-01 14:53
#5

Jag tittar på det mest för att få en lite glimt av Thailand. Har varit i Patong många gånger, så det e alltid kul att känna igen sig. Men programmet är riktigt dåligt och pinsamt.

Frågan är bara hur jag ska klara mig på måndag när jag inte kan se det? Sitter ju på planet då…

Emelie
2010-04-01 17:34
#6

#5 Just av den anledningen tittar jag också! Har dock inte varit i Patong.

Haha, ska du ner till Patong denna gång?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
mikaelelk
2010-04-01 19:53
#7

Nej, jag kommer att vara på Koh Chang med öarna runt omkring i 3 veckor och avsluta med 2 dgr i BKK.

Kanske låter mycket med 3 veckor på Koh Vang, men det blir mycket dykning och bara ligga på stranden och slappa med en bok och en kall Chang i handen.

Med andra ord vad jag anser att en semester ska vara: avkoppling!

Jag åker ner helt själv oxå. Så jag ska bara ta det lungt och inte fundera på annat än vad jag ska äta till middag.

Tarja
2010-04-02 21:07
#8

Jag håller med dig Emelie, gillar inte heller programmet så tycker inte att ni som har inte sett det missar något!

Emelie
2010-04-03 21:31
#9

#8 Det är verkligen så. Det är verkligen inget speciellt alls med serien.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Peregrin
2010-04-04 18:40
#10

Har inte sett serien, tänker inte se serien heller.

Min Kusin ser den tror jag. och hon levde sina första 4 år i Patong och har sin "Dagfamilj" kvar där. vet inte riktigt vad hon tycker om den eller nått sånt heller.

rostigballong
2010-04-12 16:54
#11

bänkar mig framför tvn,ibland är det 7kt tråkigt men ibland känner man igen massa bekanta så det är ju något roligt när man alltid känner igen någon/några där ifrån!Jag håller med dej emelie de borde göra det bättre med 'filmandet'

Emelie
2010-04-12 22:26
#12

#11 Roligt att du känner igen folk, då blir det genast roligare att kolla!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: