Annons:
Etikettaktuellt-i-thailand
Läst 1968 ggr
Emelie
5/20/10, 11:41 AM

Oroligheterna

Ush, det är hemskt att det spårat ut som det gjort i Bangkok. Jag kan knappt förstå vad som har hänt ..

Finns det någon som befinner sig på plats som vill berätta för mig hur läget är just nu? Springer rödskjortorna fortfarande runt och tänder eld på saker?

Hur ser det ut uppåt norra Thailand, Chiang Mai och norrut?

Det här måste vara en riktig mardröm för alla som befinner sig i Bangkok just nu …

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
[Malin]
5/26/10, 3:12 PM
#1

Kan verkligen tänka mig att det är en mardröm! Jag har inte läst mycket om det så är inte så insatt men det verkar verkligen inte roligt.

swedensess
5/27/10, 11:40 PM
#2

har hört att det håller på att lugna ner sig nu, och det håller bara på i vissa områden i bangkok

[Malin]
5/29/10, 8:28 PM
#3

#2 Ja, det vore ju skönt om det vore så!

CherryIce
6/21/10, 10:46 PM
#4

Ja, det har lugnat ner sig nu, men nya oroligheter dyker upp hela tiden. Jag är själv thailändare så jag vet ett och annat, men i svenska tidningar så skriver dem inte så detaljerat som i en thailänsk tidning om vad som händer och sånt. Jag själv brukar kolla på en thailänsk hemsida där man får RÄTT så mycket information och bilder på folk som är skadade och sånt… det är rätt läskiga bilder :/

Emelie
6/27/10, 7:46 AM
#5

#4 Ja nu har det definitivt lugnat ner sig. Jag och pojkvannen har varit har i 3 veckor nu och inte markt av nagra som helst oroligheter.

Och du har helt ratt nar det galler tidningarna, de ar riktigt grova har borta. Det ar laskigt nar man ser doda personer pa forsta uppslaget.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: