Annons:
Etikettpengar-ekonomi
Läst 1905 ggr
lenalott6
2/23/16, 4:27 PM

bedrägeri

Hej! Läste om folk som råkat illa ut på olika saiter. Särskilt en sait fångade mitt intresse. Och det är en datingsait vid namn DateMej! Dansk. Har blivit medlem en gång tidigare utan att på ngt ha anmält mig till ngt överhuvudtaget. Jag var plötsligt vip..medlem och de drog 1047kr från mitt konto. Bemötandet har varit uruselt! Vi harhaft en konversation en månad. De (Kajsa Pettersson) påstår at DE(!) inte når fram till mig m ord. De säger att jag har varit med i kampanj om mobil. Vilket jag ute har varit. Personen säger också som bevis att det dragits pengar gällande detta. Men det finns inte tillstymmelse till det på kontoutdraget! De påstår att jag har en profil. Då har jag bett dem att kolla om det förekommit ngn aktivitet. DET SÄGER HON ATT DE INTE KAN GÖRA! Jag har aldrig hört talas om denna sait! Jag är folkpensionär..har en karl, och har inget som helst intresse av denna sait. Det är också otroligt oartigt att "snoppa av mig" m att ironiskt påstå att " det tycks VÄLDIGT svårt att nå fram till dig!" Jag har inte ett dugg svårtatt förstå! Är akademiker flera gånger om. De vägrar också ge namn på ansvarig person. Vi får inte…säger de. Eller Kajsa Pettersson då. Nu har jag gjort som så: 1) polisanmält 2) skrivit till ARN (allmänna reklamationsnämnden) 3) har bokat advokat 4) skriver till PLUS svt 5) kontaktar UPPDRAG GRANSKNING Jag uppmanar er alla som råkat ut för samma sak att göra detsamma!! Skriv ut hela konversationen, kopiera deras regler tex avsnittet om verifiering och återbetalning. När det gäller det sista så menar jag att man inte kan säga upp sitt medlemsskap om man inte registrerat sig!! Det vill de att man ska göra…Det luktar bedrägeri lång väg. Nu går vi samman så många som möjligt!! Jag har färdigställt allt material för offentlig granskning…

Annons:
Taggeman
2/23/16, 4:46 PM
#1

Jag förstår inte det du skriver?  _Jag var plötsligt vip..medlem och de drog 1047kr från mitt konto.
_Har dom dragit pengar från ditt konto?
Har du skälv  anmält dig till sajten någon gång?

Annars är det nog bara att strunta i vad dom säger. jag skulle bara blockera dom.
För dom vill att du ska bli medlem på något sätt sen är du i klorna på dom.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Taggeman
2/24/16, 2:07 PM
#2

På den här sidan händer det inte så mycket. Jag skulle föreslå att du lägger upp din varning på andra sidor ex.(se nedanför så har du massor av olika intressesajter) som BrottPensionärer, Relationer, Ensamhet

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Upp till toppen
Annons: