Annons:
Etikettpresentera-din-resa
Läst 1519 ggr
Emelie
3/19/10, 2:42 PM

Min resa till Thailand, juni 2010

Resemål: Bangkok, Chiang Mai, Naan och kanske även Krabi/Phuket.

Avresa: 7 juni 2010                                             

Hemresa: 29 juni 2010

Flygbolag: Thai Arways

Boende: Inte bestämt ännu

Övrigt: När vi väl kommit till Thailand är det tänkt att vi ska stanna i Bangkok i ca 2-3 dagar. Vi ska shoppa, gå på bio och besöka lite olika tempel osv.

Efter det åker vi upp till Chiang Mai där vi ska besöka min pojkväns alla kompisar. Här kommer vi att klubba, åka moppe pch och ha det allmänt roligt.

Efter Chiang Mai, ska vi upp till Naan, där pojkvännen har sin släkt. Där stannar vi ett antal dagar och åker sedan ner antingen till Bangkok eller Krabi/Phuket. Allt beror på vädret!

Slutet av resan kommer iallafall att spenderas i Bangkok där vi ska shoppa, gå på klubbar och ha det superroligt! Glad

/Emelie. T - Sajtvärd

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
SammyH
3/19/10, 4:39 PM
#1

Jag gör ju samma resa som dig så det finns väl inte så mycket att tillägga antar jag! Glad

/Sammy H, medarbetare på Thailand i fokus.

[sstorm]
3/19/10, 5:26 PM
#2

Hoppas ni får de roligt! :D Kanske hoppar ned i resväskan Oskyldig

Emelie
3/19/10, 5:29 PM
#3

#2 Ja, jag fixar en extra stor resväska och slänger ned lite snacks och godis som du kan smaska på under resan! Skrattande

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[sstorm]
3/19/10, 5:33 PM
#4

#3 de låter bra Cool

Tarja
3/20/10, 9:33 PM
#5

Låter superroligt Emelie, hoppas ni får en härlig resa! Skrattande

Emelie
3/20/10, 9:47 PM
#6

#5 Tack! Det kan du ge dig på att vi ska ha Glad Får hoppas på mycket sol bara.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Upp till toppen
Annons: