Annons:
Etiketttips-varningar
Läst 3979 ggr
Emelie
2010-03-19 17:19

Tips angående flygresa

Jag skulle gärna vilja att folk la in tips om hur man får en sån trevlig och bekväm flygresa som möjligt.

Några tips jag själv kan dela med mig av är att t.ex. ta med sig en nackkudde. Den är mycket användbar för sådana som jag som lätt får ont i nacken. Öronproppar och sovmask/ögonmask är också saker jag själv tar med mig på flygplanet för att göra det så bekvämt som möjligt.

Har ni andra några tips?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
[sstorm]
2010-03-19 18:33
#1

Det beror ju helt på vilket flygbolag man flyger med också! Vissa får du ju faktiskt både kudde, filt, sovmask osv. Annars brukar jag ta med mitt nintendo DS och spela super mario!

Emelie
2010-03-19 18:38
#2

Nintentdo DS är riktigt smart! Det man sitta och spela i evigheter antar jag? Jag borde nog införskaffa mig ett.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[sstorm]
2010-03-19 18:40
#3

#2 ja de e ju bara att byta spel när man tröttnar!

pigelina
2010-03-22 22:20
#4

Har oxå altid med mitt DS när jag flyger;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jalking
2011-02-24 01:37
#5

Mp3-spelaren laddad med P3:s dokumentärer. Rejäla hörselskydd utanpå snäckorna filterar bort skrikiga ungar.

Dokumentärerna hämtas här
(Just nu ligger Flodvågskatastrofen överst på sidan. Fint när man ska till Thailand)

Castiel.
2015-05-12 21:54
#6

Puff.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
[Nampheet]
2015-05-25 20:19
#7

Om du flyger med thai airways behöver du typ kanske bara nackkudde, dom ger kudde och filt där och det finns en personlig tv (elr vad det heter) Som du kan kolla på filmer på,spela spel, lyssna på musik och mer!

Castiel.
2015-05-25 21:46
#8

Jag rekommenderar flygbolaget Cathay Pacific, dock så får man mellanlanda på Heathrow och i Hong Kong och därefter ta ett mindre flyg över till Thailand. Men det är så värt det. Cathay Pacific är det bästa flygbolaget jag flugit med efter British Airways.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

moonlights
2015-11-28 00:32
#9

Puff

Upp till toppen
Annons: