Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Adopterade Aktuellt i Thailand Allmänt Arbete & Studier Bilder Bo i Thailand Driva företag Flyg Hälsa & Sjukvård Köpa/Hyra bostad Medlemspresentation Musik & Kultur Om sajten & i fokus Pengar & Ekonomi Presentera din resa Relationer Resevänner/Resesällskap Shopping Språk/Kultur/Samhälle Tempel Thaimat & Dryck Tips & Varningar Utanför ämnet (OT) Utflykter & Aktiviteter Visum & Pass Väder
Musik & Kultur

Någon som lyssnar på Golf-Mike?

2010-04-03 04:37 #0 av: emee

...eller som har sett dramaserien dom är med i?

...jag tycker om en del av deras musik, den som är mer pop och jag tycker om första säsongen på dramaserien.

Anmäl
2010-04-03 21:27 #1 av: Emelie

Jag har aldrig hört talas om Golf- Mike. Vem är det? :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-04-12 16:59 #2 av: rostigballong

jag lyssnar på de 24/7 typ :)

jag håller med dej,1a serien är bra den 2a är lite tråkigare ..

Anmäl
2010-04-12 22:27 #3 av: Emelie

Någon som vet varför det heter "Golf-Mike"? ;D

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-04-12 23:54 #4 av: rostigballong

De är bröder Golf-Mike (Thai: ?????-????), Pichaya "Golf" Nitipaisalkul och Pirat "Mike" Nitipaisalkul,De är mest populära bland pojk bandet i ThailandTyst

Anmäl
2010-04-13 10:28 #5 av: Emelie

GladTack! Nu förstår jag lite mer iallafall

Anmäl
2010-05-01 22:36 #6 av: emee

#2: ja den andra säsongen är inte så kul, jag har inte sett hela>_> jag vill inte säga förmycket men jag kan säga att de kanske t.ex. skulle ha fortsatt på det söta rosa temat: rosa stor gosedjurskanin, rosa förkläde och rosa Hello Kitty morgonrockGlad (och de skulle ha behållit sina frisyrerTyst)

Här är en av mina favoritlåtar:

Anmäl
2010-05-04 22:27 #7 av: neemee

Är inte så hipp med musik. Men har ändå hört talas om. Bra musik!

I annat fall ett bra tips!

Krmar

NeeMee

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.