Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Adopterade Aktuellt i Thailand Allmänt Arbete & Studier Bilder Bo i Thailand Driva företag Flyg Hälsa & Sjukvård Köpa/Hyra bostad Medlemspresentation Musik & Kultur Om sajten & i fokus Pengar & Ekonomi Presentera din resa Relationer Resevänner/Resesällskap Shopping Språk/Kultur/Samhälle Tempel Thaimat & Dryck Tips & Varningar Utanför ämnet (OT) Utflykter & Aktiviteter Visum & Pass Väder
Tempel

Vilket är ditt favorittempel?

2010-03-19 15:29 #0 av: Emelie

Vilket är ditt favorittempel i norra, respektive mellersta, respektiva södra Thailand? Själv har jag bara besökt ett än så länge, så jag har inget att tipsa om!

/Emelie. T - Sajtvärd

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-03-19 20:32 #1 av: SammyH

Mitt favorittempel är Doi Suthep utanför Chiang Mai. Platsen är så fin, och man har utsikt ner över hela staden och flygplatsen Glad

Anmäl
2010-03-19 20:39 #2 av: Emelie

#1 Synd att vi inte åkte dit sist. Vi kan ju försöka klämma in det nästa gång?

Några fler som kan tipsa om sina favorittempel?

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-08-02 12:54 #3 av: Emelie

#1 Nu har vi ju varit där. Synd att alla getingar gillade mig så fruktansvärt mycket bara!

Anmäl
2010-08-02 12:54 #4 av: Emelie

Ingen annan som vill dela med sig av sitt favorittempel?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.