Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Adopterade Aktuellt i Thailand Allmänt Arbete & Studier Bilder Bo i Thailand Driva företag Flyg Hälsa & Sjukvård Köpa/Hyra bostad Medlemspresentation Musik & Kultur Om sajten & i fokus Pengar & Ekonomi Presentera din resa Relationer Resevänner/Resesällskap Shopping Språk/Kultur/Samhälle Tempel Thaimat & Dryck Tips & Varningar Utanför ämnet (OT) Utflykter & Aktiviteter Visum & Pass Väder
Arbete & Studier

Plugga i Thailand?

2010-03-19 14:49 #0 av: Emelie

Jag har tidigare haft stora planer på att plugga i Thailand men kommit fram till att det blir enklare att göra den biten i Sverige, och sedan i framtiden istället försöka öppna något i Thailand.

Jag undrar dock hur det är att plugga i Thailand? Jag har läst lite bloggar och så, men vill gärna ha ännu mer information. Hur är studierna? Är det t.ex. svårare i Thailand än vad de är i Sverige?

/Emelie. T - Sajtvärd

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-03-23 13:59 #1 av: Emelie

Finns det verlligen ingen som pluggat i Thailand?

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-04-13 21:32 #2 av: rostigballong

Det är 'stränga' regler och massa sånt,

Anmäl
2010-04-14 00:17 #3 av: Emelie

Jodå, men jag har läst en del bloggar från folk som pluggar där! Det verkar vara häftigt :)

Anmäl
2010-06-04 00:15 #4 av: [Malin]

Jag tycker också att det verkar rätt häftigt :)

/Malin

Sajtvärd på Litteratur

Anmäl
2010-08-04 01:42 #5 av: CherryIce

Min kusin är där i Thailand nu och kommer vara där i ett 1 år för att plugga thailänska ( fast hon redan är typ halv thai )

Och jag brukar snacka med henne ibland och hon sa att hon har det bra där! :D

Min andra kusin kommer också studera thailänska där ( även hon är en thailändare )

Anmäl
2010-08-04 10:00 #6 av: Emelie

Vad roligt. Jag antar att de kan språket också? :P

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.