Annons:
Etikettaktuellt-i-thailand
Läst 1424 ggr
Emelie
2010-04-08 23:23

Är det så illa?

Är det så illa verkligen? När jag var i Pattaya 2008 så var ju inte stränderna de allra renaste och finaste, men inte kunde jag ana att det ser ut sådär på vissa stränder. Det är ju inte alls den bilden man själv byggt upp av Thailands naturligt vackra stränder. Vad är era erfarenheter av detta? Klicka på länken så hittar du "artikeln".

Länk

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
mikaelelk
2010-04-09 20:27
#1

Här på WSB, Koh Chang så går det killar och städar stranden varje morgon. Även många turister som hjäler till med att kasta upp div skräp från vattnet längre upp på stranden som killarna slänger på sina kärror och transportetar bort. De verkar anställda av de större resorterna. Så här är det riktigt fint. Har inte varit runt så mycket på de andra stränderna ännu, så jag har ingen aning om hur det ser ut där.

Emelie
2010-04-10 01:58
#2

Det är nästan sjukt att det finns så mycket skräp i vattnet, och även på land. Varför försöker man inte värna om jorden och dess natur lite mer? Sådant gör mig upprörd! Obestämd

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: