Annons:
Etikettom-sajten-i-fokus
Läst 1165 ggr
Emelie
2010-03-22 22:21

Sajtens medarbetare!

Jag vill presentera sajtens Medarbetare eftersom de är minst lika viktiga som jag för att sajten ska kunna komma framåt.

Den första medarbetaren på sidan är SammyH som i verkligheten heter Sam (Sammy). Är 19 år gammal, men fyller 19 i höst. Han är min pojkvän och hans etnicitet är halv-thai, halv-iranie. Han är 18 år gammal och bor fortfarande hemma hos sina föräldrar i Hässelby (Stockholm).

Den andra medarbetaren är Sstorm som heter Sanna i verkligheten. Är 15 år gammal men fyller 16 om inte alls länge. Hon föder som jag upp lejonhuvade kaniner och vi träffas en del på fritiden. En tjej som är mycket duktig på att skriva och uttrycka sig, och väldigt ordningsam när det gäller det mesta. Hon bor i samma ort som jag - Bålsta.

Våran nyaste Medarbetare är Neemee som heter Suwannee i verkligheten. Hon kommer ursprungligen från Thailand och bor utanför Göteborg. Är 26 år gammal för tillfället men fyller 27 i december.  En tjej som är mycket duktig på att skriva och som också driver en egen blogg.

Är det något ni medlemmar undrar om mig eller sajtens Medarbetare så är det bara att maila någon av oss!

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Upp till toppen
Annons: