Annons:
Etiketttips-varningar
Läst 2301 ggr
[Malin]
2010-03-31 00:16

Thailand för student

Jag är riktigt sugen på att åka till Thailand nästa vinter men eftersom jag är student får jag inte så värst mycket pengar. Jag kommer ju förvisso jobba hela sommaren men jag vill ändå kolla om det går att komma undan relativt billigt.

Är det billigare att boka flyg och hotell på egen hand eller ska man åka med exempelvis Apollos eller Fritidsresors charter?

Hur ska jag tänka för att komma undan billigt?

Hur är matpriserna?

Annons:
Emelie
2010-03-31 00:18
#1

Jag kan tyvärr inte svara på dina frågor så jag lämnar det till någon annan. Dock ligger matpriserna i Thailand relativt lågt, men mycket beror ju på vart och vad du ska äta. Du kan komma undan riktigt billigt om du äter i gatuköken, men ska du äta på restaurang varje dag så blir det ju ganska naturligt dyrare Glad

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

mikaelelk
2010-03-31 01:35
#2

Billiga flygresor kan du hitta på tex www.travelpartner.se www.reseguiden.se . Finns massor, men det är någonstans att börja. Glöm inte att söka på olika datum.

Det billigaste hotellen hittar du på plats i Thailand, de har inga hemsidor, så det går inte att boka på nätet. Bara gå runt och leta på orten du ska bo. Vill du ändå boka hemma så finns det massor med sidor att leta på tex www.asiarooms.com

Äter du på de enkla stånden på gatorna så kommer du umdan med 10-15:- för en måltid. Så det går att leva riktigt billigt.

Pwip
2010-06-06 11:02
#3

Bra priser på www.odenresor.se

Upp till toppen
Annons: