Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Adopterade Aktuellt i Thailand Allmänt Arbete & Studier Bilder Bo i Thailand Driva företag Flyg Hälsa & Sjukvård Köpa/Hyra bostad Medlemspresentation Musik & Kultur Om sajten & i fokus Pengar & Ekonomi Presentera din resa Relationer Resevänner/Resesällskap Shopping Språk/Kultur/Samhälle Tempel Thaimat & Dryck Tips & Varningar Utanför ämnet (OT) Utflykter & Aktiviteter Visum & Pass Väder
Pengar & Ekonomi

Startkapitalet växlat

2010-03-30 21:24 #0 av: mikaelelk

Var på Forex och växlade till mig 4500 Baht. Betalade 1079,50kr. Vilket ger är en kurs på 0,2399.

Känns att det närmar sig när man har Battingarna i handen.

Anmäl
2010-03-31 00:08 #1 av: Emelie

Vad roligt för dig! Nu är det inte långt kvar.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-03-31 00:13 #2 av: mikaelelk

Nope, nu börjar det närma sig.

Om 6 dgr sitter jag på planet

Anmäl
2010-03-31 00:16 #3 av: Emelie

Gud vad ni suktas! Dock gillar jag inte själva flygresan då jag är sjukligt flygrädd.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-03-31 01:37 #4 av: mikaelelk

Och jag som älskar att känna när planet lyfter. Då är man verkligen på väg...

Resan hem är inte lika underhållande.

Anmäl
2010-03-31 23:54 #5 av: Emelie

#4 Jo, på ett sätt sitter jag väl där med skräckblandad förtjusning. Samtidigt som jag är så rädd för själva flygresan så har jag ju stora förväntningar på att få komma till Thailand osv.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.