Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Adopterade Aktuellt i Thailand Allmänt Arbete & Studier Bilder Bo i Thailand Driva företag Flyg Hälsa & Sjukvård Köpa/Hyra bostad Medlemspresentation Musik & Kultur Om sajten & i fokus Pengar & Ekonomi Presentera din resa Relationer Resevänner/Resesällskap Shopping Språk/Kultur/Samhälle Tempel Thaimat & Dryck Tips & Varningar Utanför ämnet (OT) Utflykter & Aktiviteter Visum & Pass Väder
Allmänt

Favorit Stad/Städer?

2010-04-27 13:47 #0 av: SammyH

Jag har själv bot i Thailand i 3 år under min uppväxt men ända har jag inte upplevt så många städer i Thailand. Eftersom jag är uppväxt i Chiang Mai kan jag ändå säga att de är min favorit stad.

Vilken är er favorit stad/städer? motivera gärna också.

Anmäl
2010-04-28 12:09 #1 av: Emelie

Bangkok är min favoritstad helt klart! Jag har inte varit där mycket alls, men jag älskar pulsen som finns där. Shoppingen där är ju inte heller att leka med!

Chiang Mai tycker jag också om, men enligt mig har staden "lite för lite" att erbjuda då jag älskar MYCKET av allt.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-05-01 00:31 #2 av: Valkyrie

Jag gillar phuket =)

Anmäl
2010-05-14 23:34 #3 av: J-Parnebo

phuket helt klart, dom andra ställena jag har varit på har inte fallit mig i smaken ;)

Medarbetare på hästhoppning.ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.