Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Adopterade Aktuellt i Thailand Allmänt Arbete & Studier Bilder Bo i Thailand Driva företag Flyg Hälsa & Sjukvård Köpa/Hyra bostad Medlemspresentation Musik & Kultur Om sajten & i fokus Pengar & Ekonomi Presentera din resa Relationer Resevänner/Resesällskap Shopping Språk/Kultur/Samhälle Tempel Thaimat & Dryck Tips & Varningar Utanför ämnet (OT) Utflykter & Aktiviteter Visum & Pass Väder
Aktuellt i Thailand

Bombning i Bangkok!

2010-04-22 20:39 #0 av: Emelie

Nu har det bombats i Bangkok. Hur känner ni inför detta? Någon som befinner sig på plats som kan redogöra för situationen?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-04-22 20:42 #1 av: mikaelelk

Jag ska dit om 2 dgr.

Jag ska inte bo i Silom där det håller på som värst. Men det e klart att jag e orolig.

Sen har vi ju det eländiga vulkanutbrottet.

Hoppas jag kommer hem.

Anmäl
2010-04-23 11:42 #2 av: Emelie

Ja du har ju riktig otur som råkar ut för flera saker på en gång. Förut hölls de röda ju under större kontroll, men det känns som de får mer och mer "makt", och kan göra lite som de vill ..

Jag hoppas verkligen att det trappas ner tills jag åker dit i juni, men jag är rädd för att det bara kommer bli värre och värre.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-04-26 17:20 #3 av: Emelie

Ni som befinner er på plats: Är det lugnt att befinna sig i Bangkok så som läget ser ut nu?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.