Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Adopterade Aktuellt i Thailand Allmänt Arbete & Studier Bilder Bo i Thailand Driva företag Flyg Hälsa & Sjukvård Köpa/Hyra bostad Medlemspresentation Musik & Kultur Om sajten & i fokus Pengar & Ekonomi Presentera din resa Relationer Resevänner/Resesällskap Shopping Språk/Kultur/Samhälle Tempel Thaimat & Dryck Tips & Varningar Utanför ämnet (OT) Utflykter & Aktiviteter Visum & Pass Väder
Allmänt

Snart åker vi!

2010-05-27 17:02 #0 av: Emelie

Jag måste bara skriva av mig! Nu är det endast 11 dagar kvar tills jag och pojkvännen sitter på planet påväg till Thailand, och magen har börjat besökas av stora fjärilar som vägrar vara stilla.

Mest är jag nervös för den otroligt läskiga flygturen vi har framför oss då jag är ovanligt flygrädd. Jag får ont i magen bara av att tänka på det.

Jag hoppas på att resan kommer bli underbar, och att vi slipper en massa oro och elände där borta.

Någon mer som åker snart?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-05-27 23:38 #1 av: swedensess

ja jag åker den 7 juni med en kompis =)

Anmäl
2010-05-28 00:12 #2 av: [Malin]

Åh, vad kul!

Ser fram emot härliga bilder då :)

/Malin

Sajtvärd på Litteratur

Anmäl
2010-05-28 00:14 #3 av: Emelie

Åh, då åker vi ju samma dag! Åker ni med Thai Airways?

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Anmäl
2010-05-28 21:00 #4 av: swedensess

tyvär nej, åker med finnair :/
hade varit lite kul om vi haft samma flyg med Cool

Anmäl
2010-05-29 00:39 #5 av: Emelie

#4 Eller hur!? Skrattande Aja, vi lär ju anlända samma dag åtminstonde. Vilken tid landar du i Thailand?

Anmäl
2010-05-29 16:58 #6 av: swedensess

ca 13.0, sj? Glad

Anmäl
2010-05-29 23:00 #7 av: Emelie

06.00 på morgonen! Flört

Anmäl
2010-06-02 00:43 #8 av: [sstorm]

Jag är inte alls avundsjuk... inte alls

Sanna 

Anmäl
2010-06-02 00:53 #9 av: Emelie

#8 Oskyldig

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.