Annons:
Etikettallmänt
Läst 1375 ggr
Emelie
6/30/10, 4:35 PM

(Äntligen) hemma igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag sitter här, jet-lagad och smådeprimerad för jag nyss anlänt till Sverige efter 3 underbart långa veckor i Thailand. Det känns som jag varit borta i minst ett halvår, samtidigt som det känndes som att jag nyss landade på Suvarnabhumi Airport i Bangkok.

Egentligen vill jag bara tillbaka nu på en gång, fast samtidigt så är det skönt att komma hem till familjen, kaninuppfödningen och vardagen.

Jag har haft tre helt underbara veckor tillsammans med min pojkvän, och jag kan lova att ni ska få se mycket bilder och nya artiklar osv framöver.

Hälsningar Emelie, Sajtvärd.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
[Malin]
6/30/10, 10:24 PM
#1

Härligt! :D

Välkommen hem igen!

Emelie
6/30/10, 11:42 PM
#2

Tack! Nu när det värsta börjat lägga sig så känner jag mig ännu mer deppig, jag vill ju tillbaka! Oskyldig

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Lottis-Gottis
7/1/10, 12:00 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Välkommen hem, jag vet hur det känns när man kom hem.

Längtar tillbaks igen =(

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Emelie
7/1/10, 12:01 AM
#4

#3 Tack så mycket! Ja det är nästan sjukt hur man kan fästa sig vid ett land så mycket Oskyldig

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Lottis-Gottis
7/1/10, 12:02 AM
#5

Ja det är verkligen sjukt, trodde inte att jag skulle det men jag är såld =) Funderar stenskarpt att fixa hus eller lgh där och åka ner minst en gång per år eller fler.

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Emelie
7/1/10, 12:10 AM
#6

#5 Samma här, fast mer i framtiden. Jag är fortfarande något ung för det ;)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
Upp till toppen
Annons: