Annons:
Etikettväder
Läst 1681 ggr
Emelie
8/2/10, 1:00 PM

Hur är södra Thailand på sommaren?

Som frågan lyder, hur är södra Thailand under våran sommar? Man hör alltid att " det regnar hela tiden i Thailand på sommaren" osv, men det har inte jag märkt av när jag varit i Thailand under sommaren, då det alltid har varit skinande solsken. Dock har jag då bara befunnit från Bangkok och uppåt och undrar du hur de lite mer södra delarna ser ut i väderlek under denna årstid?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
CherryIce
8/2/10, 1:22 PM
#1

Min kusin var nyligen där, och då sa hon att det regnade jätte mycket. Men det är också OTROLIGT varmt där just nu.

Emelie
8/2/10, 1:24 PM
#2

Ja värmen är galen just nu.

Vart var din kusin någonstans?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

CherryIce
8/2/10, 1:36 PM
#3

Hon var lite här och där. Men jag vet att hon har varit på ett ställe som heter Chai-na ( vet inte riktigt hur det stavas ) och så var hon i Laous ( stavning ). Men mest har hon varit i Bangkok.

Emelie
8/2/10, 1:39 PM
#4

#3 Okej, men inte neråt södra Thailand eller? :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

CherryIce
8/2/10, 1:41 PM
#5

Nej, det tror jag inte …

Emelie
8/2/10, 1:49 PM
#6

#5 Okej, det var det jag främst undrade, men även kul att se hur resten av Thailand ser ut just nu.

Jag var där i juni, och då var det solsken hela dagarna. Nu kanske monsunen dragit in?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Annons:
CherryIce
8/2/10, 1:51 PM
#7

#6 Men jag kan fråga mina släktingar, hur vädret är i södra Thailand om du vill? :)

Emelie
8/2/10, 1:53 PM
#8

#7 Gärna! Det skulle vara kul. Då vet jag om det är någon ide att åka dit nästa år under sommaren eller inte.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

CherryIce
8/2/10, 2:04 PM
#9

#7 Mm… Men då gör jag det :)

Emelie
8/2/10, 3:57 PM
#10

#9 Tack vad snällt! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: