Annons:
Etiketttips-varningar
Läst 6596 ggr
Prich
2011-01-28 11:37

Bra tatuerare i Thailand?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många som åker till Thailand kommer hem med en tatuering på kroppen. En del blir dock rejält missnöjde med resultatet efter att ha riktat in sig alltför mycket efter priset och inte kollat upp stället tillräckligt innan.

Nu söker vi tips på bra tatuerare runt om i Thailand som ni kan rekommendera till våra läsare här på Thailand.ifokus.

Tack!

Annons:
Emelie
2011-03-03 01:07
#1

Jag vet ingen specifik på rak arm, men kan kolla med pojkvännen vad ställena han tatuerade sig på hette. De var iallafall sjukt bra och billiga samtidigt.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Diizkmedel
2012-04-01 01:04
#3

Man ska INTE gå till några som inte har ett "riktigt" ställe då många av dem i Thailand använder ej godkända färger eller inte så rena saker vilket kan sluta väldigt dåligt. Så kolla upp stället ordentligt, jag skulle mäst lita på dem som har t.ex. en hemsida och en riktig "affär" och inte den billigaste man hittar längst vägen. För det kan bli dyrare än du tror :)

That that don't kill you can only make you stonger

JenD
2012-04-01 11:40
#4

#3 Det bästa är att gå på rekommendationer av folk man litar på. Vad räknas egentligen som ett "riktigt" ställe? Killen som tatuerade mig sist har endast en liten shop som knappt kan räknas som ett "riktigt" ställe men är en riktigt duktig tatuerare som många känner till.

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

 

Nessi
2012-05-05 13:16
#5

Visserligen några årsedan .. men finns en bra på kho samed heter Chen och ligger långt ner på "gatan" nära a ou pai beach

Nessi
2012-05-05 13:18
#6

Får nog rätta till de ja skrev förut.. blir så bra med T9 på mobilen. i bland

Annons:
Upp till toppen
Annons: